الرئيس التنفيذي

أحمد محمد مصطفى

رئيس التحرير

هاني عبدالرحيم

مساحة اعلانية
مساحة اعلانية

رمضان 2024..المطربة بوسي: «لسه بحب طليقي وزوجي الراحل كان عايز يشغلني رقاصة».. تفاصيل بالفيديو

رمضان 2024..المطربة بوسي: «لسه بحب طليقي وزوجي الراحل كان عايز يشغلني رقاصة».. تفاصيل بالفيديو

رمضان 2024..المطربة بوسي: «لسه بحب طليقي وزوجي الراحل كان عايز يشغلني رقاصة».. تفاصيل بالفيديو
المطربة بوسي
كتب عادل السيد

كشفت المطربة الشعبية بوسي، عن مجموعة من الأسرار والتفاصيل في حياتها، ومنها حقيقة رجوعها إلى طليقها، مؤكدة أنها لم تعد إلى طليقها هشام ربيع، وغيرها من التفاصيل

جاء ذلك في حوار المطربة بوسي مع الإعلامية بسمة وهبة، مقدمة برنامج «العرافة»، على قناة «النهار» وجاءت التفاصيل كالتالي


المطربة بوسي وطليقها هشام ربيع

أوضح المطربة بوسي "لو رجعنا لبعض الناس كلها هتعرف، لكن إحنا احنا لسه مرجعناش".

وأضافت قائلة "يا هشام أنت عارف ومتأكد إني مشفتش حد وقف جنبي زيك ولا حد جدع زيك ولا في رجولتك ولا هشوف، وأنت تستاهل كل حاجة حلوة في الدنيا".

واستكملت قائلة: «أنا مشفتش حد في نضافة هشام، في مهنتنا بنشوف ناس كتير أوي، لكن أنا عمري ما شفت حد في طيبة قلبه، مشفتش في رجولتك ولا هشوف، ولسه بحبه، وهو عارف».

المطربة بوسي وطليقها الراحل وليد فطين

نفت المطربة الشعبية بوسي، اتهام طليقها الراحل وليد فطين وشقيقتها لها بأنها استغلته وأنه تسبب في ظهورها على الساحة الفنية، قائلة: "الناس بتقول ده كان المنتج وهو اللي عملها، أنا مش جاية لنصر محروس ولا محسن جابر، أنا اتعرفت عليه لأنه كان بيشغل نمر في شارع هرم، مكنش منتج ولا حاجة".

وأوضحت «كنت أعمل في الزقازيق ونصحوني هناك بالتعامل مع وليد فطين، قابلته على أساس إنه يمسك لي شغلي في شارع الهرم، وقالي إنه كان مطلق أم ابنته التي كانت تعمل راقصة، لكنها تابت الآن وأصبحت منقبة وتربي ابنتها».

وتابعت: «كان بني آدم طماع وقالوله إني هبقى نجمة ولف عليا وتزوجني وعرف يوقعني لأني كنت عيلة صغيرة وكان عمري 19 سنة وياخد كل قرش مني، وأكبر دافع لقبولي الزواج منه هو رغبتي في الهروب من سيطرة خالي واستغلاله لي لأنه كان واخد كل شقايا، وعشان أهرب منه رحت للأسوأ مني».

ونفت المطربة الشعبية بوسي، ما اتهمت به بشأن إبلاغ الشرطة عن طليقها وليد فطين، ومن ثم التسبب في حبسه، موضحةً: «لو كنت عاوزة أبلغ عنه كنت عملتها من ساعة ما أذاني».

وأضافت أن زوجها كان مدانا في قضايا نصب وتبديد منقولات: «كان عليه شيكات ونصب على ناس وعليه تبديد عفش، كشفت عليه لقيته عليه 75 قضية».

وقالت المطربة الشعبية بوسي، إنّ طليقها الراحل المنتج وليد فطين لم يكن لديه أي علاقات عمل خارج شارع الهرم، موضحةً: «مكنش، لكن عرف يوقعني ويتجوزني عشان هو بيتجوز النمرة اللي هيمسكها وأنا كنت المطربة الوحيدة اللي مسكها».

وأضافت أن طليقها الراحل تزوج عليها راقصة: «اتجوز كتير بعدي واتجوز عليّ رقاصة واكتشفت الموضوع بسبب طمعه، اتجوز واحدة تانية عشان ياخد فلوسها، وهي راقصة ليست معروفة».

أخبار شبيهة

التعليقات